2014. augusztus 26., kedd

Back to school I.

 
 
As fast approaching the school term / time and time again, an unstoppable cycle /, so I thought I'd give you a Ready Back To School series. After the first half it shows you that at the beginning of the year so what holds my purse. Surely there is something you missed the subject, but hopefully managed to condense everything in the picture. What I did not, I text or replaced, or will I be in the form of additional commentary. But I think let's get into it.
♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Mivel vészesen közeleg az iskola időszak /újra és újra, egy megállíthatatlan körforgás/, így arra gondoltam,hogy elkészítek nektek egy Back To School sorozatot. Aminek az első felében azt mutatom meg nektek,hogy így év elején miket rejt az én táskám. Bizonyára van olyan dolog, tárgy amiket kihagytam, de remélhetőleg mindent sikerült bele sűrítenem ebben a képbe. Amit nem, azt vagy szövegben pótolom, vagy majd ki kiegészítitek nekem komment formájában. De szerintem kezdjünk is bele.


1.: Akármilyen idő is van nálam a napszemüveg egy elengedhetetlen tartozék. Ha süt a nap akkor az azért kell, ha rossz idő van és elázik a hajam, vagy csak összevissza áll akkor meg azért kell,hogy azt tökéletesen megtartsa. Akár iskolán kívül, akár iskolán belül egyaránt. Mellette egy tok van, amiben a szemüvegem rejtőzik. Csak olyan esetekben szoktam hordani és felvenni amikor esetleg nem látom,hogy mi van a táblára írva. Vagy amikor nagyon koncentrálok.
2.: Rájöttem,hogy számomra teljesen felesleges,hogy tolltartót hordjak... Mert sajnos mindig elveszíteni vagy esetleg másik esetben a helyet foglalja. Így mindig van nálam legalább 2 toll. És itt jött el az a fordulat,hogy rájöttem: valami kimaradt. Méghozzá az úgynevezett ragadós papírok (gőzöm sincs,hogy mi a szakszeű nevük). Ezek arra jó célt szolgálnak,hogy szórakoztassuk magunkat és az osztálytársainkat/barátainkat mindenféle "butasággal",hogy az unalmas órákon csak úgy elrepüljön az idő a fejünk felett. Vagy a másik opció, ami sokkalta hasznosabb, azaz,hogy puska ként használjuk, ráírva a sok információt. (Tudom, rosszra tanítalak titeket, ezer bocsánat :D) Az íróeszközök mellett láthattok egy kissebb noteszt. Az a Fashion Book-om, amit Instagram-on már párszor láthattatok (katt). Ezzel kelek és ezzel is fekszem le, szinte mindig nálam van, egyszerűen ragaszkodok hozzá és tele írom sok információval ami a divattal, a mai világgal kapcsolatos. Rajzolok bele, képeket gyűjtök bele.
3.: A smink részleg. Nem vagyok az a makeup őrült, és nem is kenem az arcomat húsz réteggel, de mégis jó ha van nálam egy ilyen kis táska. Amiben lapul egy kis tükör, egy AVON Mega effects szempillaspirál, egy MayBelline 20-as alapozó, egy AVON Magix ecsetes korrektor, egy szemceruza, egy ecset és egy AVON Sugar Plum&Vanilla testápoló.
4.: Akármilyen idő van mindig van nálam egy plusz kardigán, egy vékonyabb. Tapasztalatból mondom,hogy jobb ha van nálatok mégha sokszor feleslegesnek is érzitek, mert majd rájöttök idővel,hogy "huuu dejó,hogy most van nálam egy kardigán". Ez esetben most egy kabátot tettem oda,hiszen jön az ősz!
5.: Az esernyő. Én utálom az esőt, néha ez miatt úgy viselkedek mint egy macska, de egyenesen írtózom tőle. A hajam miatt,hogy tönkremegy, a ruháim miatt és sorolhatnám. De felteszem magamnak a kérdést: ki szeret megázni?!
6.: Elkérkeztünk a káros szenvedélyekhez is... Nem írnám le pontról pontra,hogy mi van ott, csak inkább egy folyamatot: öngyújtó->dohányzás->megoldás:rágó. Papírzsepi pedig mindig jó ha van nálunk, szerintem nem kell nagyon magyarázni,hogy miért is. Pl.: wc használat, megfázás, orrvérzés, koszos kéz stb.
7.-9.: Számítok a lyukas órákra, az unalmas órákra, a szünetekre és mindig nálam van az aktuálisan olvasott magazinom és az egyik kis füzetem, amibe mindent össze-vissza irogatok. Gondolom régen mindenkinek volt egy kis leckefüzete, még anno alsóban. Ez is valami olyasmi, de ezekben apró órai levelezések is folynak (nem, én még nem nőttem ki a levelezésből és élem a gyerekkoromat, ne nevess ki.. :D), akár ha nincsen nálam az aktuális füzet, ellenörző akkor ebbe jegyzetelek mindent. Itt láthatóak még az órai füzetek egyike amiket nemrég vettem az idei tanévre. Ezek mellett szerepelnének még a tankönyvek és más füzetek tömkelege, de úgy éreztem,hogy ezek most nem kellenek ide.
8.: (Tudom, furcsán oldottam meg a számozásokat..bocsánat, de bonyolult egyéniség vagyok.) Fülhallgató, elengedhetetlen az odafelé vezető úton, a hazafelé vezető úton, meg néha orákon is és szünetekben is jó ha nálunk van. Film nézésre is nagyon aktuális. (tudom,megint egy rossz pont..) Telefon és telefontok. C-vitamin hiányom van és magnézium hiányom ezért a sárga bogyók a C-vitamin adagjaim. Magnézium hiányra nem szedek már gyógyszert,mert meghíztam tőle sajnos. A másik négy darabok gyógyszer pedig fejfájásra van, ha nem eszek egész nap, akkor megvan az eredménye is ->a fejem jelez.
10.: Pénztárca. Amikben az irataimat tartom, a fontos dokumentumokat, a bérleteket, a kisebb papírokat, pénzt, kulcsot.
11.: Backpack. Suli időszakra összesen 3 táskám van, amik közül válogathatok,hogy mikor melyiket szeretném vinni. Szerencsére más-más fazonú mindegyik, bővíteni pedig mindenképpen tervezem ezeket a darabokat.
12.: És az utolsó kis "fülecske" a felsorolásokban azaz elmaradhatatlan: kávé. Mégpedig azért,mert vagy reggel iszok egyet indulás előtt, vagy kékésben vagyok (gyakran megesik nálam) és így viszek magammal suliba, vagy utközben beugrok az egyik közeli kávézóba és ott veszek egyet elvitelre. És a legutolsó opcióm azaz,hogy az iskolában veszek, de az automatás kávé egy merő borzalom..

The next post in the box Back to school even continue to fall fashion as well. Within the school and the dressing, to wear.
♥  ♥  ♥  ♥  ♥
A következő bejegyzésben a Back to school rovatot folytatom méghozzá az őszi divattal. És azon belül az iskolai öltözködéssel, viselettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése