2014. szeptember 17., szerda

Every day- MakeUp


Hogyan sminkelem magamat a mindennapokon?
Nem vagyok az a nagy sminkguru. És nem is viszek fel az arcomra mindenféle kenceficét csak azért,hogy aztán amint lemosom senki se ismerjen rám. Sosem voltam a "sok vakolat" követe, de azért szeretem ha egy kisebb van az arcomon. Mindig is a természetes sminkre mentem. Akár valami nagyobb alkalomra/eseményre kerül sor, akár csak a mindennapok szürke óráiról beszélünk, akár rohangálós nap van, a smink felhozatal mindig ugyan az nálam. Sajnos vagy nem sajnos, de ennél többet nem teszek fel magamra. Maximum csak kevesebbet. És az is előfordul velem,hogy semmit sem. DE, 2014 vége és előreláthatólag 2015 eleje is a smink nélküli képekről, mindennapokról szól. Ezt a különféle sztárok is az Instagram profilukon előszeretettel posztolják. (Az oldalt mozgó, általam készített animációban láthattok pár képet) De szerintem kezdjünk is bele,hogy én milyen sminkeket használok,hogy nálam mivel kezdődik egy smink és mivel fejeződik is be.
Sajnos sok sminkemet nem úgy találtam meg ahogyan eredetileg vannak. Vagy esetleg sajnos az a termék már nem volt fent amit jelen esetben használok. Így egy hasonlóval vagy egy régebben használt termékkel pótoltam őket.
Alapozót nem igazán szoktam használni, csak nagyon ritka napokon mikor sajnos a kelleténél sokkalta több, oda nem kívánt kis "meglepetés" jelenik meg rajtam.

 Ez az alapozó egy Maybelline darab. Én ugyan ezt a márkát használom, de nem ezt a fajtát. Hanem egy szintúgy folyós állagút,nem por állagút, a New Pure Makeup 20-as árnyalatát. Régen a képen láthatót vetettem be, csak nekem nagyon sok volt az a mennyiség ami az üvegcsében volt fellelhető.
Az alapozás után nálam mindig a korrektor jön. Én azon az elven mozgok,hogy nem alapozok ha nem muszáj,mert ha csak elszortan vannak rajtam apró, de látható bőrhibák akkor itt a kis korrektoros ecsetem és máris eltűntetem őket. Ehhez én az Avon MagiX ecsettel felvihetős darabját vettem meg pár hete, és örömmel mondhatom,hogy nagyon jó. Az én bőrömhez az egyik majdnem legvilágosabb tónust kellett megrendelnem de megérte, és mindenkinek csak ajánlani tudom.
A következő lépés nálam a szemfesték felvitele szemhéjre. Ez számomra egy pozitív újításnak számít. Hiszen eddig sosem használtam szemhéjfestékeket,mert ügyetlen és esetlen voltam. (A mai napig az vagyok a sminkek terén, sajnos..) De, rátaláltam erre a MAC, Mineralize DUO-ra. Ebből én a felső színt, a sötétebb, szolidan csillogóbb barnát használom. Ami bár elüt a bőrszínemtől, de ad a szememnek egy kis pluszt és egy kis színt is, ami szerintem nagyszerű párosítás. Nálam ez szerintem egy must-have lesz!
A szemhéjfesték után én a szemceruzát alkalmazom mint következő lépés. Tudom a nagy smink guruk és a követőik is (nem mintha én nem néznék magyar és külföldi Youtubereket), de ők álltalában szemhéjtust használnak, nem szemceruzát,mert a tus sokkal tartósabb és szebb. Ez így is van, nem is cáfolom meg. Régebben tust használtam, volt hozzá egy bevállt taktikám is, amit ask.fm-en sokatokkal meg is osztottam, de mára már inkább átváltottam a ceruzára. Én egy Avon Blackest Black formázott, csavarós szemceruzát használok,aminek nagyon könnyű dolgozni.
És elérkeztünk a kedvenc részemhez, a kulcsszó: szempillaspirál. Annyira imádom ezeket,hiszem olyan mint egy varázslat. Szerencsére én dús és viszonylag elfogadható méretű szimpillákkal vagyok megáldva, de ez egy csoda. Amit az Avon Mega Effects szempillaspirálja csinál. Mindig is kerestem szinte kidobott pénzért a megfelelő darabot, és most már biztosra állíthatom,hogy meg is találtam!

Az utolsó 3 tétel csak ritkábban szerepel nálam: szemöldökceruza, szájfény és műszempilla. A műszempilla csak kivételes alkalmakkor van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése