2014. november 19., szerda

Marie Claire Fashion Days|2014

2014.november 7-én, 8-án és 9-ék megrendezésre került a Vam Desing Center-ben egy csodálatos divattal teli,egész napos program. Amely nem más volt mint a Marie Claire Fashion Days. Mint minden évben, ez most novemberben sem maradhatott el. Én "sajnos" csak a szombati napon tudtam ott lenni. De természetesen akkor a kapunyitástól a zárásig ott voltunk. Hihetetlen egy ilyen esemény. Én mindig csodás élményekkel távozok el, több tudást merítek magamba. És már amikor azt hiszem,hogy nem is szerethetném jobban a divatvilágot..ilyenkor mindig még közelebb kerül a szívemhez! Új tervezőket ismerek meg, szerteszét a világban, amikor ellátogatok egy ilyen kivételes, egyedi eseményre. Nagyon szeretem a divatheteket, mert annyira az én világom, annyira magaménak érzem,hogy az már egyszerűen hihetetlen. Sok tervező munkásságával megismerkedhettünk a szombati napon. De, ezekből most csak a kedvenceimet emelném ki. Természetesen képekkel, de pár mondatot is fűznék majd hozzájuk!



Marks&Spencer
Az egyik nagy kedvencem volt a szombati napon. Már elvből is nagyon megszerettem a márkát, és mikor megtudtam,hogy a kifutón is megjelennek. hüledeztem. Azonnal a gépemért nyúltam amikor a kivetítőn megláttam ezt a csodálatos kettő nevet. És szerencsére megint nem kellett csalódnom semmiben sem! A színek nagyszerűek voltak. Az oversize darabok keveredtek a megszokott alapokkal. Kicsit a nőies-elegáns de az utcai laza fazonok keveredését láttam. Bokacsizmák mindenütt, és a kocka egyszerűen hódított!







PHAIDRA
Először mikor megláttam ezeket a darabokat be kell vallanom,hogy nem tudtam hova tenni. Mert hasonlót még nem igazán láttam. Annyira egyedi gondolatmenettel születtek meg,hogy az elkápráztatott. Gondolkozás nélkül kaptam elő a fényképezőmet és kattintottam pár képet a fürdőruhákról. Tetszett,hogy egyszerűek, letisztultak, de mégis van bennük egy kis vadság, egy kis merészség!





ANNAEVA
Erre 3 szó a legtökéletesebb: csipke, fehér, selyem. És ezzel minden nő álmát és minden női anyagot, mintát leírtam! Hiszen ezek a legnőiesebb vonások évek óta egy ruhában. Ezek csodás alapdarabokba, és idén is must-have formákba lettek szinte már beleolvasztva,





És most még pár képet összegyűjtöttem nektek több kollekcióból. De nem szeretnék mindegyikről írni. Sajnos a magyar tervezők közül nem tudtam fotózni semmit sem a gépem miatt..Amit nagyon is sajnálok! De a Marie Claire oldalán láthattok róluk képeket! LINK a hivatalos oldalukhoz












És végezetül van egy nagyszerű hírem! Ugyebár a Marie Claire nevezett engem a Best of street chic versenyén. Amiben a divatbemutatóról 8 szerencsés ember összeállítását választották ki egy ilyen kategóriába. A szavazás 1 hétig tartott és ma zárult le. Gőzerővel "küzdöttünk". Számomra már az is egy megtiszteltetés volt,hogy egyáltalán úgymond a szerkesztőség észrevette a posztomat. Hogy az összeállításom tetszett nekik és,hogy neveztek a versenyre. De ami a legjobb ÉN NYERTEM!!!!
Ezért is nektek is nagyon,nagyon,nagyon szeretném megköszönni,hogy szántatok rám 4 másodpercet és belájkoltátok a képet. Köszönöm szépen!! ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése