2015. január 6., kedd

Januári kedvencek

Régebben amikor jobbra-balra költöztettem a blogot /sokan talán emlékeznek, vagy akkor is olvastak/..írtam minden egyes szerdán buzgón egy "Kedvencek szerdája" nevezetű rovatot. Amit egy ideg rendszeresen megosztottam veletek, majd aztán egyre kevesebb időm lett, a kedvenc dolgok pedig egyre jobban csak fogytak. Így arra jutottam,hogy ÚJ ÉV, ÚJ ROVAT! Kicsit a "Kedvencek szerdájához" hasonlít az egész. Annyiban lesz hasonlóság a kettő között,hogy a számomra kedvelt dolgokat mutatom meg,de ezek nekem mind meglesznek! Szóval nem csak internetről keresek rá,hogy "-na erről sokat hallottam" vagy, "-na ez tetszik" vagy,"-na ezt majd valamikor meg szeretném venni, de azért beleteszem a szerdai bejegyzésbe, és írok róla" vagy, "na ilyet eddig egyszer vettem, ki tudja mikor veszek megint, most nincsen ilyenem..de akkoriban jó volt" és társai.
Olyan rovatra tervezem ezt, amit be tudok tartani. Vagyis minden hónapban egyszer jelentkezek ezzel, és pár kedvenc dolgomat összegyűjtöm nektek, és írok róla.
De szerintem kezdjünk is bele a Januáriba, amibe 3 dolgot mutatok be nektek, amiket akár ti is könnyedén beszerezhettek magatoknak.

Kezdem a legrégebbivel, amit december végén vettem, furcsa,hogy az már 2014-ben volt! Nem?



  • Ez egy H&M baba kék, kötött, extra meleg pulóver. Amit már régebben kiszúrtam magamnak, csak eléggé drágának tartottam a rendes, teljes árát. És úgy éreztem,hogy ennyit nem adnék ki érte, mert másik kettőt is tudnék venni annak az árából, ami lehet,hogy ugyan úgy jó lenne. De bármikor bementem a tőlünk nem messze lévő H&M-be mindig meg-meg álltam előtte egy pár percre, és minden alkalommal felpróbáltam. Aztán az egyik nap mikor megint arra felé jártam rápillantottam (szokásomhoz híven), és még mindig eléggé sok darab volt belőle. DE.. az ára már csak 5.000 Ft volt. Én még mindig nem akartam azt a pénzt se kiadni rá, így vettem egy másikat. De anyukám látta,hogy mennyire tetszik nekem, így megvette nekem sokadig unszolás után,mert én ezt szerettem volna elkerülni. Mellesleg nagyon örülök neki, és annak is,hogy hordhatom.
    EGY TIPP, amire figyeljetek: ha megoldható amikor efféle ruhadarabot vesztek, akkor egy mérettel nagyobbat vásároljatok! Nem baj,hogy ha picit nagy rád, vagy ha "kuckósabbnak" érzed a felsőt a méret miatt,mert higgyétek el,hogy praktikusabb. Alá tudtok rétegesen öltözni ha kell, nem feszül, ha rövidebb szabású akkor nem fog kilógni a derekatok belőle, melegebb érzetet nyújt a számotokra. (sajnos linket már nem találtam nektek a H&M hivatalos oldalán róla, de ha a leárazott részek mellett körülnéztek, akkor biztosan ott fog lógni valahol!)
  • Nagyon szeretem a magazinokat. A külföldieket meg főképpen, mert merőben látszik a különbség az országok között, a stílusok között, a felhozatalok között, a beszédstílusok között, és sorolhatnám még a másságokat. Most is megkaptam az egyik barátnőmtől a német WOMAN novemberi számát. Ugye én nagyon régóta tanulok németet, pontosabban óvoda óta. Ami azért ad egy alap tudást. És nagyon megörültem amikor ezt megkaptam, mert tavaly is kaptam, csak akkor négy újságot. Már aznap belekezdtem a nézegetésbe, és aztán az olvasásába is. Nálam általában a táskáimban mindig lapul egy újság, vagy egy könyv. De sajnos nem igazán találtam mostanában jó könyvet, ami érdekelt volna, Mindenkinek ajánlom aki megteheti,hogy olvasson külföldi magazinokat, sokat lehet belőlük tanulni. És élvezed az olvasást és egyben tanulsz is, észre se veszed! Ugye mennyire jó érzés amikor megértesz egy cikket, vagy egy rovatot egy efféle magazinból? :)
  • És az utolsó pont nem más mint egy könyv. Méghozzá Lakatos Márk- Te & Én című legújabb könyve! Aminek két oldala is van, azaz kettő kötetes a könyv. Az egyik fele csak a női olvasóról, rólad szól. A másik fele pedig szintén rólad is kicsit, de Márkról szól inkább, amiben szintén segít neked megismerkedni a divattal, Budapest jó helyeivel, márkákkal, ételekkel stb. Maga az egész könyv a divatról szól, a mai világról, a ruhákról. Azokról amik egy mai fiatal, városi lányt érdekelheti. Teljesen magával ragadó az egész. Akkor plusz érzéseket vállt ki az olvasóból az egész már amikor elkezdjünk olvasni,hogy az hihetetlen. Nagy kedves, őszinte,közvetlen, barátságos de határozott az írásmódja az egésznek. A velünk kapcsolatos alapok, mint az alakunk, a fejformánk szóval a külsőnkkel kapcsolatban minden benne van. És természetesen ezek fokozatosan kitérnek a belső tulajdonságainkra, azaz ránk. Ez a könyv értünk van, hogy megismerjük magunkat, a külsőnket és a belsőnket. De első sorban a külsőt, az öltözködést, a helyes és a helytelen viseleteket a mi alakunkhoz képest. Az Alexandrába és a Libribe is lehet kapni, és 5.000 Ft az egész, ami szerintem megér annyit érte teljesen! Nézzetek bele, és vegyétek meg. Mert én csak ajánlani tudom mindenkinek! Nagyon magával ragadó az egész, velem van olyan,hogy nem bírom letenni! :) 

Facebook- (x) Instagram- (x) E-mail- bernibaba@index.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése