2015. június 25., csütörtök

Fesztivál alapok I.


Drága olvasóim,
mivel itt a fesztivál időszak ezért egy témában hasonló bejegyzéssel készültem nektek. Nálunk itthon is eléggé sok fesztivál lehetőség van, amelyekre én is ellátogatok. Tavaly életem első fesztiválján voltam (SZIGET) amin most 2015-ben is megyek. Nagyon sok rosszat hallani ezekről az eseményekről, de én a szerelmesük lettem. Akkora pluszt kapsz, akkor élménnyel mész haza, új ismeretségek. szórakozás, nagy kedvencekkel találkozhatsz (akár ha szerencséd van testközelből is) és nem utolsó sorban önmagad lehetsz. Kifejezheted önmagadat az öltözködéseddel és úgy nézhetsz ki azon a napon ahogyan csak szeretnél! Én ajánlom mindenkinek,hogy egyszer látogasson el az életében valamelyik hazai, illetve külföldi fesztiválra. De nem is húznám tovább a monológomat, hiszen térjünk ki pár alap darabra így 2015-ben, ami elengedhetetlen a fesztiváloknál.



A rojtok,a fonatok, a szakadások még mindig szerves részét képezik a fesztiváloknak. Mondhatni,hogy az alapkövei, hiszen innen indul ki minden egyes darab. A crop top elengedhetetlen, de most már kötött/horgolt formában is egyre népszerűbbek. Az úgynevezett "bandás" pólók is maradtak, csak fel lettek dobva némi alapkővel: rojttal. A kimonó csodás dolog szerintem, nagyon nőies és előkelő. Imádom benne,hogy minden egyes stílusa annyira bele tud olvadni! Idén is tombolnak csak,hogy most oversize és hosszított formában viselhetjük őket büszkén, bátran. A nadrágok terén a derék fazonú maradt meg leginkább, (de a hagyományosabbal is találkozhatunk) így lettek ezek is vékonyabbak, szaggatottak, szakadt fazonúak és egyben némelyik darab kapott egy kis csipke anyagot is pluszba. Az overall és társai a nagy kedvenceim, szerencsére ezek nem változtak meg egyáltalán, és még mindig bátran tudjátok őket viselni. A ruhák terén több lett a szín, a minta és minden más. A batikolás újra divatba jött. Van aki örül van aki nem! A szoknyák terén a maxi, a mini, a farmer, a laza, a színes, a mintás, az állatos MINDEN jöhet, mint mondtam. Egy fesztiválon szinte bármi bevállalható. Fürdőruha viszont mindig legyen a ruha alatt, de ez inkább azoknak szól akik több napra látogatnak el ezekre a csodás eseményekre. Lábbelik..én azt vallom,hogy nyitott cipőben, papucsban, saruban ne induljunk el! Hiszen a nagy tömeg közepén nagyon sokszor sajnos ránk léphetnek, eltaposhatnak, esetleg el is eshetünk, ami miatt sajnos balesetek tömkelege is kialakulhat. Így én a félig nyitott-zárt cipőket ajánlom nektek. Magassarkúkat kerülni!! Kicsi sarokkal még könnyebb a mozgás. A táskák lehetnek kicsik, nagyok. A lényeg,hogy rojt legyen mindenütt. Kalap elengedhetetlen kiegészítő. Az arany tetoválások, ékszerek és társaikat ne sajnáljátok, de ne is nézzetek ki úgy mint egy arany szobor. A virágos kiegészítőket még mindig ne tegyétek el a szekrény mélyére idén sem, hiszen nagyot tud dobni egy-egy darab az összeállításon.



És egy teljesen más hír: ÚJRA AKTÍV VAGYOK ASK.FM-EN IS, méghozzá itt tudtok tőlem kérdezni, vagy tanácsokat kérni, vagy informálódni is: http://ask.fm/hanischberni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése