2015. július 2., csütörtök

Instagram tag

Drága olvasóim,
láttam Pankánál,hogy csinált egy Instragram TAG nevezetű bejegyzést. Nagyon elnyerte a tetszésemet ezért úgy döntöttem,hogy én is megcsinálom. Mint a bejegyzés címéből is kiderült itt az Instagram nevezetű alkalmazásról lesz szó. Nagyon megkedveltem és naponta nem egyszer nézem a kezdőlapot. Végig kémlelve az emberek pillanatait. Azt,hogy hol vannak, kivel vannak, mit csinálnak. Szerintem ez egy úgymond közvetlen oldal. És én is nagyon szeretem megosztani a "követőimmel" azokat az eseményeket képekben amik nekem fontosak, vagy jelentősek. Szerintem ebbe az alkalmazásba (mint lassan mindegyikben) az a nagy plusz,hogy sztárokat is lehet követni. azokat az embereket akiknek kíváncsi vagy az életükre, a mindennapi pillanataikra, akiket ikonokként emlegetsz másoknak, akikre felnézel és sorolhatnám.

Mi az Instagram felhasználóneved? 


Mikor csatlakoztál?
2013.augusztus 3-án csatlakoztam. Az sem most volt már.

Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Igazából nem ez az első képem amit anno feltöltöttem, eredetileg egy virágos kép volt, a kertből. De sajnos az nem tetszett, ezért azt kitöröltem. Így az én kis plüssmackó kutyámról, Zsebiről van a nem hivatalos első képem.
Milyen gyakran posztolsz képeket?
Általában én annak a híve vagyok,hogy naponta szeretnék aktív lenni. Huzamosabb ideig ez a gondolatmenet össze is jön,csak sajnos aztán megszakad. A napi egy posztot tudom tartani ideig-óráig. Aztán ez megszakad. És vagy 2 napig nem posztolok semmit sem. Később észbe kapok és naponta 2 képet vagy akár többet is képes vagyok posztolni, csak,hogy behozzam a lemaradásomat. 

Melyik a legrosszabb fényképed amit feltöltöttél?
A Toni&Guy Fashion Week Budapest idei hazai tervezőkkel ellátott divatbemutatójára hívtak meg, a kép pedig ott készült. El se hiszitek,hogy egy privát, hatalmas hazai divatbemutatóra meghívtak és,hogy én ennek,hogy örültem. Itt készült talán életem legborzalmasabbnak mondható képe is. Ismerős ha azt írom,hogy mozgás+túlszerkesztés=katasztrófa? Na igen, ezzel itt most találkozhattok is. Nézzétek.. De mivel nagy esemény volt a számomra nincs szívem kitörölni.

Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Az első úgynevezett komolyabb fotózáson készült képemen van a legtöbb like. Amit bevallok nektek is őszintén, nekem is nagyon tetszik, de nem gondoltam volna,hogy ez fogja a legtöbbet kapni.

Milyen típusú felhasználókat követsz?
Én sose voltam az aki fűt-fát bekövet csak úgy. Inkább a barátaimat követem, az ismerőseimet, a családtagokat, híres embereket-akiket szeretek. Bloggereket, egyaránt hazaiakat és külföldieket is. Youtubereket, stylistokat (mivel én is azzal szeretnék foglalkozni), írókat (akiknek legalább 2 könyvüket olvastam), és sorolhatnám még,hogy mennyi mindenkit. 

Privát vagy publikus?
Természetesen publikus. Sose tettem még priváttá, hiszen blogolok szerintem az egy alapkő,hogy ilyenkor az illetőnek a profilja nyilvános legyen,hogy a követői vagy akik még nem követik beleegyezés nélkül láthassák az ő kis "világát", 

Melyikek a kedvenc képeid amiket posztoltál?

Mi a legutóbbi frissítésed?
A legutóbbit mostanában tettem fel, mivel ÚJ outfit posztal találkozhattatok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése