2015. augusztus 2., vasárnap

Júliusi HAUL

Drága olvasóm, mint sokan tudjátok nekem az egyik fő lételemem talán a vásárlás. Aminek sajnos egy hosszabb ideig búcsút kellett mondanom, mert fontosabb dolgokra kellett költenem. Vagy éppen nyaralni mentünk, vagy másra kellett, vagy éppen vége volt a nyári gyakorlatomnak. És szívfacsaró volt mikor eszem bejutott,hogy "Hoppá..most vannak az első leárazások!!". Konkrétan én mint boltkóros bekattantam teljesen és kétségbeestem. Tudtam,hogy nem érdekel,hogy mire kéne kiadni pénzt én akkor is most vásárolni fogok menni. És úgy 1 hete ezt meg is tettem. Nem lett egy óriási haul mert nagyon nagy csalódás volt az idei leárazás nekem! Így nem sok mindent tudok nektek bemutatni, de ezeknek a szerzeményeknek nagyon örülök. Még így mellékesen hozzátenném,hogy nem minden a leárazásokról van, hanem van amit Fonyódon sikerült beszereznem. Vagy esetleg kaptam, vagy máshonnan. De persze minden fel lesz tüntetve a képeknél.
De kezdjünk is bele, remélem,hogy élvezni fogjátok ezt a kivételes HAUL bejegyzésemet.



1, Rita Ora körömlakk 
Először is: aki követ, vagy inkább követett régen is az tudja,hogy nagyon sokszor volt műkörmöm, vagy éppen tipp a körmömön. Vagy esetleg géllakk. Ez ebben az évben teljesen megváltozott. Egyik oka az,hogy anyának a személyi edzőség mellett alig van ideje erre, ráadásul rájöttem,hogy hiába vesz el az életemből hetente kétszer 20 percet ez a folyamat.. sokkalta jobban megéri,hiszen kedvemre váltogathatom a színeket. Ha van rá éppen lehetőségem akkor a köveket is, a mintákat is, és esetleg a formákat is.
Ezért is mostanában szeretek beszerezni körömlakkokat, hogy még nagyobb legyen a választási lehetőségem is. Ez például a legújabb "családtagja" a dobozomnak. Egy csodás korall szín, ami kissé barackosnak is mondható, fénytől függően. A Rita Ora körömlakkok mindig is érdekesek voltak a számomra, és végre a magaménak tudhatok egyet. A színe csodás, de a feje, az ecset.. pocsék! Lehet,hogy csak az én körmömnek túl vastag. És semmi olyan munkát nem végzek ami miatt körülbelül három nap után el kellene kezdenie lepattogni. De mégis megteszi, és esz szörnyű. Hiába gyönyörű színnel rendelkezik ez a lakk, a használata és a tartóssága (nekem) nagy negatívum!

2, Telefon hátlapok
Amióta megvan a "kis szerelmem", a telefonom, azóta szeretnék már rá egy hátlapot. Mindig interneten nézegettem őket, de sose találtam olyat ami én lennék. Vagy ha igen azt vagy nem tudtam megrendelni mert esetleg nem volt olyan kártyám, vagy egy toknak az értékéért én túl magasnak tartottam azt az árat. DE aztán az egyik barátnőm felajánlotta,hogy E-Bay-ről rendel nekem. Rögtön tudtam melyiket szeretném, hiszen régóta kinéztem már magamnak a kissé áttetsző Csipkerózsikás telefon hátlapot. Ami erre a telefonomra a legelső volt. Tudni kell rólam,hogy nagyon nagy Disney fan vagyok a mai napig. De kiskorom óta, amióta láttam az én kedvenc mesém szerintem örökre már a Csipkerózsika története, kinézete, tulajdonsága marad! Ezáltal amikor megláttam a tokot tudtam,hogy ő az enyém lesz, és láss csodát, így is lett. Később (mint ugye láthattátok az előző bejegyzésemben) voltunk Balatonon. Pontosabban Fonyódon töltöttünk el hosszabb, izgalmasabb, élménydúsabb napokat a többiekkel. Ott volt/van egy óriási piac. Tényleg nagyon nagy. És mindenféle dolgot lehet kapni. A bóvlitól, az ételen át, a borokon keresztül a kis csetreszekig bármit megtalál az ember. És ott volt egy óriási pultnál nagyon sok szilikon telefon hátlap, ráadásul ha kettőt vettél akciós volt. Én így találtam rá a kis édes babarózsaszín tokomra, és a lilára is. Rögtön megtetszettek, és annyi jó volt ott,hogy elég sok időt eltöltöttünk a válogatással.

3, Rózsaszín Peplum 
Mint mondtam is nektek leárazásokon voltam. Így kezdetem a bejegyzést is. És ugye én imádom a rózsaszínt. és egyre jobban kezdem azt magamon észrevenni,hogy inkább csajosabban öltözök fel, mint,hogy éppen sportosabb vagy lazább lennék. De még itthon is mindig inkább valami csajosabbat, nőiesebben veszek fel. Nem tudom miért fejlődött ki nekem ez a vonal most ennyire erőteljesen, de mint látjátok ez a felső is ezt mutatja. Régen vettem magamnak egy fekete peplum felsőt, a váll részénél pici díszekkel ékesítve. Sokáig csak állt a szekrényeben és nem régiben vettem elő. Aztán mikor a leárazásokon voltam és megláttam ezt a csodás felsőt 2.500 Forintért, tudtam,hogy Ő kell nekem! Amikor csak meglátom magamon mindig csak a Barbi ruhatára jut eszembe, de csodás egy darab. És nagyon könnyű hozzá öltözni, hiszen csak egyszerű alapdarabokkal kell párosítani. És ha egy kis pluszt szeretnénk bele vinni, akkor elég egy nyaklánc is.

4. Kamu szoknya
Igen, eléggé különös lehet,hogy ezt a "Kamu szoknya" nevet olvassátok ebben a pontban. Mielőtt bárki találgatni kezd.. nem, ez nem egy szoknya-nadrág. Nem azért ez a neve (számomra) ,hogy kamu. Hanem azért mert mindig is szerettem volna egy farmer szoknyát. De nem azt a rövidet, hanem azt ami picit ér térd fölé. Tudjátok a Kim Kardashian féle szoknyákat részesítem előnyben mert hasonló az alakunk alapköve. És mikor megláttam messziről rögtön lenyűgözött,hogy "huu egy farmerszoknya"! Aztán közelebb mentem és láttam,hogy ez nem is farmer, egyáltalán nem az. Na, nálam ezért nevezik ezt kamu szoknyának. Konkrétan 1.500 Forint volt, nagyszerű vásárlás!

5, Havi szerelem
Ez pedig az utolsó pont a mai bejegyzésben, ami sajnálatosan nem sikeredett hosszúra. Amit mindig elmondok: aki követ Instagram-on vagy FB-on az tudja,hogy nagyon megszállott ELLE Magazin olvasó vagyok. És a Marie Claire Magazin is az elsők között van, amit pedig ingyen kapok tőlük! Így ezeket minden hónapban beszerzem, mert elengedhetetlenek az életemben. Mindig van a héten egy-kettő nap amikor órákat szánok arra,hogy kiolvassam őket.


1 megjegyzés: